Tasques setmana 30 de març a 3 d'abril
LES PROPOSTES PER AQUESTA SETMANA A INFANTIL SÓN:
- T'animem a fer sèries amb els elements que tinguis a casa (botons, pinces de la roba, retoladors, fruita...). Les sèries han d'ajustar-se a cada nivell, poden ser de dos elements, de tres... Us podeu fixar en la forma, en el color, en la grandària...
- L'Alba us farà arribar un vídeo de com fer la balena de l'activitat "l'onada màgica" del MACBA amb la tècnica de papiroflèxia.
- Proposem a les famílies que escriviu tots els noms de les nenes i els nens de la classe per seguir treballant tant el reconeixement del propi nom i dels noms dels companys, com l'escriptura del propi nom i de la dels companys. Ajustat a cada nivell podeu anar més enllà i preguntar si coneixen paraules o altres noms que comencin igual que el seu, que continguin un nombre determinat de vocals..
- La Patrícia us farà arribar un vídeo en el què us explicarà un conte per passar una bona estona.
- A P3 demanarem la col·laboració de les famílies per donar un final al projecte que va quedar a mitges. La Bea us farà arribar un vídeo en el què us explicarà més detalladament què podeu fer.
- Per últim, i si us ve de gust, ja que aquesta setmana ha de fer fred i no es pot sortir de casa, us proposem que feu neu artificial a casa. Per a fer-la només et caldrà aigua i bicarbonat. Les proporcions són 3 gotets de bicarbonat per un gotet d'aigua freda. Només cal barrejar bé i començar a jugar!!!
Per poder fer un retorn d'algunes de les activitats que us proposem, com per exemple l'activitat que es proposa a P3, us facilitem una adreça de mail:
sagarra.petits@gmail.com
PSICOMOTRICITAT
FER ESPORT A CASA AMB TOTA LA FAMÍLIA
Ja sé que no podem sortir al carrer a jugar a futbol, a bàsquet, a córrer, anar al parc… Però igualment podem fer esport a casa, apartant una mica els mobles del menjador per no fer-nos mal.
Avui us deixo un recull de jocs que podeu anant fent aquests dies.
Recull de jocs motrius que podem fer a casa
- Terra, mar i aire:
Terra (ens quedem al mateix lloc on som) mar (saltem a l’altra banda d’on som) aire saltem amunt i piquem de mans.
- Simon, Simon diu...:
Les coses que digui en Simon les haurem de fer... Per exemple: Simon, Simon diu que saltem (haurem de saltar) però si diu: diu que saltem (com que no ho ha dit el Simón no ho hem de fer).
- Fet i amagar:
Un la para i els altres s’amaguen amb l’objectiu de no ser descoberts.
- Qui és qui?:
Amb els ulls tapats haurem d’esbrinar qui és qui
- 1, 2,3 pica paret:
Avancem lentament i quan el que para es gira després de pica 1,2 3 pica paret, ens quedem congelats com a estàtues. Si ens descobreix movent-nos, hem de tornar a començar des de l’inici
- El joc dels embolics
(Twister o similar, també podem crear-lo nosaltres)
- Dibuixem a l’esquena:
dibuixem a l’esquena i endevinem
- El semàfor:
els donarem diferents consignes als infants: verd, groc i vermell. Si el semàfor està en verd poden caminar, si està en vermell s’han de quedar quiets i si està en groc es desplaçaran ràpidament.
- Estàtues musicals:
mentre soni la música ballarem. Quan pari ens quedarem congelats com a estàtues.
P5 - MÚSICA
Us recordeu que a classe hem treballat diferents animals?
Obriu aquest vídeo i descobriu un nou animal!!!
Sabeu com es diu?
Activitats a fer amb companyia dels pares:
1. Moviment i audició:
Ens convertirem en l'animal del vídeo i cada vegada que soni el tema (minut 0:13 a 0:31 i 0:53 a 1:15) haurem de fer el mateix moviment o gest.
Per a la resta de l'obra podem crear una coreo o bé moure'ns lliurement.
Disfresseu-vos que segur que passareu una bona estona!!!!!
Disfresseu-vos que segur que passareu una bona estona!!!!!
2. Treballarem el SO FORT I FLUIX...
Mentre aprenem aquesta CANÇÓ de memòria de Damaris Gelabert .
3. DICTAT de FORT I FLUIX.
a. Descarregueu-vos i imprimiu-vos la fitxa del dictat.
Explicació: Hi ha dues línies (que corresponen amb el DICTAT 1 i DICTAT 2) amb quatre quadrets cadascuna.
Haureu de dibuixar en cada quadret, una espiral gran si escolteu SO FORT o una espiral petita si escolteu SO FLUIX.
c. Solucions als dictats.